Вітаю Вас, Гість
Форма входу
Категорії розділу
Корисні лінки
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Публікації

Всього матеріалів в каталозі: 9
Показано матеріалів: 1-9
Сторінки:

Незакінчені мислі про духовне материнське життя 4

Митник Матей запрошував на обід Ісуса, як головного гостя, а всі інші були такими ж як Матей. Він прикликав до себе на свято своїх друзів, тих, які провадили такий самий спосіб життя, які мали подібні погляди ніж він, а це були – багаті митники. Він сам в Євангелії їх називає «митарями і грішниками» (Матей 9: 9-13).

Мт. 9: 9. Ідучи звідтіля, Ісус побачив мимохідь чоловіка, на ім’я Матей, що сидів на митниці, і сказав до нього: "Іди за мною!” Той устав і пішов слідом за ним. 10. Коли Ісус був при столі в його домі, прийшло багато митарів і грішників, то й посідали з ним і з його учнями. 11. Побачивши це, фарисеї почали говорити його учням: "Чого це ваш учитель їсть з митарями та грішниками?” 12. Почувши те, озвався: "Здорові не потребують лікаря, лише хворі. 13. Ідіть, отже, і навчіться, що значить: Я милосердя хочу, а не жертви. Бо я прийшов кликати не праведних, а грішних.”
Духовність | Переглядів: 898 | Автор: о. Михайло Димид | Додав: Володимир | Дата: 09.12.2011 | Коментарі (2)

Незакінчені мислі про духовне материнське життя 3

Священство пресвітера і священство мами! Що вище? Що краще? Чи можна порівнювати? Життя є ціллю одного і другого священства! Священство має божественне начало і напрямлене на вічність! В Святому Письмі нарисований прямий зв’язок між народжуванням і священством, між батьківським і материнським началом Бога, чоловічими і жіночими складовими Адама.
Духовність | Переглядів: 790 | Автор: о. Михайло Димид | Додав: Володимир | Дата: 09.12.2011 | Коментарі (0)

Незакінчені мислі про духовне материнське життя - 2

Не може бути мами без тата. Татова молитва є так само важливою як мами. А якою має чи може бути молитва тата? Щоденна турбота – це перша молитва тата, друга – це молитва згідно окремо написаного молитовника. Святий Йосиф був покровителем святої Родини. Це була його молитва. Особиста молитва необхідна кожному мужчині для піднесення своєї гідності в суспільстві. Переважно чоловіки вдають, що не мають часу, а в ґрунті речі, то псевдо-сором, бо вони не хочуть відрізнятися від інших, від тих які не навчені молитися. Чоловік, який смиренно стоїть перед Богом, має найвищу цінність. Для того треба заохочувати мужчин, щоб вони знаходили контакт із Отцем – їхнім праобразом і сотворителем, а також із Сином – їхнім братом. Важливо є чоловікам бачити у Христі свого відважного та послідовного Брата, взірець для наслідування, Бога, однак подібного до кожного чоловіка. В такому разі буде корисним, щоб одні других заохочували, а ніхто того краще не зробить, ніж самі мужчини. В тому всьому треба пам’ятати, що все відбувається згідно Господнього плану, а також, що Його допомога в піднесенні гідності кожного чоловіка прийде, і не сумнівайтеся, це не буде запізно. Таке мислення і поведінка створює певність в чоловіка, що я маю нового приятеля, який мені завжди допоможе – це Ісус Христос! Можна Христа сприймати розумом, а можна серцем. Христос завжди перемагає. Христос завжди слухає і чує нашу молитву. Треба однак зрозуміти, що він є Господом і Він визначає час, момент…
Духовність | Переглядів: 1058 | Автор: о. Михайло Димид | Додав: Володимир | Дата: 09.12.2011 | Коментарі (2)

(НЕЗАКІНЧЕНІ МИСЛІ ПРО ДУХОВНЕ МАТЕРИНСЬКЕ ЖИТТЯ – 6 )

Якщо Бог мене любить, то Диявол бореться проти мене. Ця боротьба відрізняється залежно від ситуацій, народів і культур. Диявол в одному місці поводиться по-одному, в другому по-іншому. Нині особливо він атакує родину і пресвітерство, тобто рукоположене священство, і треба зауважити, що де ми спостерігаємо кризу родини (розлучення, аборти, одностатеві подружжя), там теж і криза священства. Диявол діє в спосіб різний, наприклад, сіє сумнів. Чим більше ми йдемо за Христом – тим більше ми спокушені. Коли ми віримо в Бога – ми свобідні, коли щось більше хочемо зробити, наприклад бути членом церковної спільноти, у нас появляються більше спокус ніж перед тим, ми стаємо більш нервовими, більше маємо справ, більше їмо… Справа в тому, що коли ми йдемо вперед, Диявол все зробить, щоб нас зупинити. Бо він хоче, щоб ми були як птах у клітці, спокійні і в нього на ласці…, щоб наше ego було задоволене його умовами.
Духовність | Переглядів: 862 | Автор: о. Михайло Димид | Додав: Володимир | Дата: 09.12.2011 | Коментарі (1)

(Незакінчені мислі про духовне материнське життя – 5)
 
Молитва оздоровлення є наповнена силою, головно тому, бо в ній присутня не стільки віра, як любов, бо виглядає, що Бог не має критерій як оздоровляти. В історії спасіння, ми бачимо, як Бог визволяє: 1. через власну віру, коли жінка торкається до його одежі (Матей 9: 20-22); 2. через віру іншого, коли сотник просить за слугу (Матей 8: 5-13); 3. через віру спільноти, коли чотири чоловіки спускають хворого через стелю (Марко 2: 3-12); 4. без віри, а тільки з любови, як у випадку сина вдови з Наїну (Лука 7: 11-16). З таких причин треба знати, що як я молюся за іншого, я передаю йому Божу любов, а це значить, що молитва наповнена силою.
 
 
Духовність | Переглядів: 4723 | Автор: о. Михайло Димид | Додав: Володимир | Дата: 28.11.2011 | Коментарі (37)

Сучасний світ характеризується великою свободою і незалежністю. Створюються нові релігійні рухи, секти, товариства й організації котрі мають характер світоглядний, ідеологічний, парарелігійний, котрі заповідають і остерігають перед швидким кінцем світу та апокаліптичними подіями, закликають до моральної віднови, часто специфічно її розуміючи, залежно від того, з яких корінь виростають. В рамках масової глобалізації погляди подібних згромаджень мають можливість проникати до найдальших закутків світу доносячи свої послання незалежно від змісту який вони несуть. Індивідуальний вимір особи людської як ніколи досі осягає вершину незалежності і власної автономії. Така свобода, через впливи сект грозить відходом від Церкви і пошуком особистої реалізації в нових рухах, товариствах. У такій ситуації, ті, що вірять в Христа піддаються випробуванню у збереженні власних релігійних поглядів опертих на засадах євангельської любові, збереженні моральних цінностей, а також визнанню віри переданої батьками. Ще від початків християнства, віра в Христа була великим випробуванням для навернених. Проповідування об'явлених правд наштовхувалося на труднощі і не зрозуміння в часах, коли фундаменти християнської віри тільки починали створюватися. Породжувалися певні догматичні суперечки, з огляду на різницю поглядів тогочасних священиків і вірних, де подаючи певні аргументи фальшували правду або помилково розуміли об'явлену дійсність. В тих суперечках, народжувалося правдиве навчання Вселенської Церкви. Однак багато осіб навіть серед духовенства не погоджувалися на прийняття правди визнаної Церквою, тим самим стягували кари і в наслідок були відлучені від Церковної спільноти. Будучи поза Церквою творили собі релігійні спільноти, ставали відламками Церкви, котрі відтягували вірних від правдивої віри.

Загальна інформація | Переглядів: 999 | Автор: о. Ігор Демків | Додав: Володимир | Дата: 22.11.2011 | Коментарі (1)

Днями Глава УГКЦ Святослав (Шевчук) повідомив про заснування трьох нових митрополій УГКЦ на території України. Для чого відбуваються ці зміни, як вони узгоджуються з канонічним правом, які можуть бути їх наслідки та як це вплине на осягнення УГКЦ статусу Патріархату? На ці та інші запитання РІСУ попросила відповісти відомого каноніста УГКЦ, доктора канонічного права, директора Інституту церковного права, митрофорного протопресвітера Михайла ДИМИДА.

— Отче, розкажіть, будь ласка, детальніше, якою на сьогоднішній день є структура УГКЦ?

— Треба почати з того, що Українська Греко-Католицька Церква не має однорідної структури. Це — три різні структури: одна — Верховне Архиєпископство, яке охоплює частину України без Закарпаття; друга — Церква в діаспорі; третя — власне Мукачівська Греко-Католицька єпархія. Ці три структури українців греко-католиків певним чином пов’язані між собою, але не повністю. Це є сучасний стан. Власне, Верховне Архиєпископство прирівнюється до незалежної митрополії. Наприклад, такої, як у Словаччині. Там є «своєправна» Церква, яка має мінімум три єпархії, оформлена в митрополію, що дозволяє мати свій Синод. У нас є більше єпископів, і ми є Верховно-Архиєпископською Церквою, але вона могла б назватись і митрополією.


УГКЦ | Переглядів: 753 | Автор: о. Михайло Димид | Додав: Володимир | Дата: 22.11.2011 | Коментарі (0)

Багато християн вважають, що «Бог один – і немає cуттєвого значення, де та з ким йти до спасіння». Для декого все одно чи то католицька чи православна церква, для інших до прийнятного переліку входять також протестантські деномінації, баптисти... Деякі йдуть ще далі - нью ейдж, саєнтологія... Сьогодні, мовляв, я в одній церкві, завтра в іншій. 
Чи дійсно не має суттєвого значення – до якої церкви чи групи належати? Чи достатньо «лише вірити у Христа» без значення в якій церкві чи секті?
Загальна інформація | Переглядів: 1299 | Додав: Володимир | Дата: 22.11.2011 | Коментарі (2)

Секта догналівців - це угрупування на чолі із колишніми монахами відлученими від Католицької Церкви великою екскомунікою за самопроголошення себе єпископами, а також за непослух законному уряду Церкви, за розпалювання ворожнечі до католицьких ієрархів та нанесення кривди доброму імені Церкви.

Антонін (т. зв. Ілля) Догнал - є головним провідником і лідером секти, «беззаперечним вчителем» і гуру, «царем» і «богом» секти, свого «дітища». Він - чеський колишній римо-католицький священик, колишній монах та давній агент таємних комуністичних спецслужб на псевдо Тонек із номером значка 23064.

Секта догналівців | Переглядів: 1321 | Додав: Володимир | Дата: 21.11.2011 | Коментарі (1)

УГКЦ Храм Свв. Володимира і Ольги © 2017

Зробити безкоштовний сайт з uCoz